Saints
S3, A2: Antoine scoort als leraar en Annie scoort met haar demo. Sonny en Linh scoren niet. LaDonna verlaat haar schoonfamilie. Hidalgo ontdekt een nieuwe invalshoek. Janettes weerstand kalft af. Albert heeft een chronische longaandoening.