S2, A22: S.H.I.E.L.D. riskeert alles om een oorlog te overleven die de scheidslijn tussen vriend en vijand vervaagt. Coulson en z'n team worden gedwongen vreselijke offers te brengen die hun relaties en hun wereld voorgoed zullen veranderen.