Buffy the Vampire Slayer Tabula rasa
S6, A8: Giles denkt dat hij Buffy alles heeft geleerd wat ze nodig heeft, en besluit terug te gaan naar Engeland. Maar dan spreekt Willow een spreuk uit waardoor iedereen vergeet wie hij is.