S2, A7: Als Mr Schuester ziek wordt, komt er een invaller (een gastrol van Gwyneth Paltrow) voor de les Spaans en de Glee Club, en alle leden van New Directions zijn dol op haar. Sue valt in voor directeur Figgins, hoofd van McKinley, en speelt de baas op de campus. Met de nummers: Conjunction Junction, Forget You, Nowadays/Hot Honey Rag en Singing In The Rain/Umbrella.