S4, A2: Lambreaux verneemt dat zijn kanker zich verspreid heeft. Delmond speelt samen met Terence Blanchard in New York. Annie wint de prijs voor beste song van het jaar. Een van de studenten van Batiste wordt het slachtoffer van zinloos geweld.