S1, A9: Als Abruzzi zijn positie in de gevangenishiërarchie kwijtraakt, komt het hele ontsnappingsplan in gevaar. T-Bags laatste relatie raakt in het slop, dus richt hij zich op een nieuweling, en Michael laveert tussen het beschermen van de nieuwe knul en de vrees dat T-Bag het ontsnappingsplan aan de bewakers zal onthullen. In de nasleep van de dubbele moord vlucht LJ voor zijn leven.