S3, A7: Er ontstaat verdeeldheid als Michael en Whistler gedwongen worden te vechten tot de dood; Lechero's macht wordt gecompromitteerd; Linc en Sofia proberen hun geliefden te redden; en Susan's mysterieuze werkgever wordt onthuld.