Vermist op zee
S10, A4: Het NCIS-team moet de oorzaak van een helikoptercrash uitzoeken. De helikopter werd aan de kust gevonden en het team moet de verdwenen piloot vinden. Ondertussen daagt Ziva Tony en McGee uit.