S3, A11: Lockhart/Gardner verdedigt een politieagente die ervan beschuldigd wordt haar man te hebben doodgeschoten om het verzekeringsgeld te kunnen opstrijken. Alicia komt tot een bijzondere conclusie wat betreft haar privéleven, en Will ontdekt een onthutsend detail over Wendy’s onderzoek.