The Mentalist Where in the World is Carmine O'Brien?
S4, A6: Wanneer het CBI-team naar een badplaats afreist om de moord op een politiechef te onderzoeken, komt Lisbon haar broer Tommy tegen, een premiejager, die op zoek is naar een voortvluchtige.