X-roads
S1, A13: De mutanten gaan voort met hun poging dr. Campbell te dwarsbomen in zijn pogingen het Hound-programma nationaal toe te passen. Polaris verneemt meer over haar verleden en neemt een besluit dat verstrekkende gevolgen kan hebben. Het hoofdkwartier van de mutanten wordt aangevallen, en het dreigende totale verlies zet relaties onder druk en doet allianties verschuiven.