Yes We Can Can
S4, A1: New Orleans viert de verkiezing van Barack Obama. Desautel opent haar eigen restaurant in Bywater. LaDonna begint met de heropbouw van Gigi’s bar. Batiste, leider van de schoolband, raakt betrokken bij het leven van zijn studenten.