A Mistake
Gebaseerd op het razend spannende boek, A MISTAKE is een aangrijpende kijk op de gevaarlijke gevolgen die kunnen ontstaan door één menselijke fout. Wanneer chirurgisch expert Elizabeth Taylor (ELIZABETH BANKS) de keuze maakt om haar jonge AIOS, Richard Whitehead, een kleine maar precieze handeling te laten uitvoeren tijdens een routineoperatie, wordt een onherstelbare fout gemaakt. Kort nadat de patiënt naar de intensive care wordt gebracht, komt die te overlijden. De pogingen van Elizabeth om Richard en zichzelf te beschermen botsen met de keiharde wens voor antwoorden van de rouwende ouders van de patiënt en de pogingen van het ziekenhuisbestuur om de reputatie van het ziekenhuis te beschermen. Een film over menselijke feilbaarheid, en vergeving.