All She Can
Luz Garcia, een middelbare scholiere in een vergeten stadje in Texas, verlangt naar iets anders dan de mogelijkheden die ze zal hebben na haar afstuderen. Haar toelating tot de Universiteit van Texas in Austin biedt haar de kans te ontsnappen, maar ze kan het zich niet veroorloven om te gaan. Haar enige kans is het winnen van een studiebeurs via het Staatskampioenschap Powerlifting.