Ben 10, Ben Gen 10
Ben ontmoet de jonge Rex, op de vlucht voor de vijandige organisatie Providence. Er volgt een reeks misverstanden en een gevecht met Hex om de wereld te beschermen tegen een defecte Omnitrix, die de wereldbevolking infecteert met Alien-DNA.