Brownian Movement
Charlotte en Max wonen met hun zoontje in Brussel. Het stel raakt in een crisis wanneer Max ontdekt dat Charlotte korte maar intense affaires heeft met haar patiënten. Charlotte gaat in therapie en moet haar baan als arts opgeven, en het paar probeert hun leven samen opnieuw te beginnen.