In Treatment
Paul is geschokt als een jonge, aantrekkelijke arts hem de echte reden vertelt waarom ze in een kroeg een vunzige ontmoeting had met een onbekende.
Een kibbelend echtpaar drijft Paul in de hoek met het onderwerp waar ze al drie weken over zitten te bakkeleien: moet het een abortus worden of niet.