Scenes from a Marriage
Een jaar later zijn Jonathan en Mira weer bij elkaar en bespreken een riskant voorstel. Ze gaan na wat ze geleerd hebben en proberen oude connecties terug te vinden. Hiermee lopen ze het risico om oude wonden weer open te rijten.
Jonathan en Mira bespreken hun laatste breuk, waardoor ze zich op een nieuwe manier voor elkaar openstellen. Ze onderzoeken de basis van hun connectie en vinden uiteindelijk de bron van hun diepere, dierlijke impulsen.