Can't Hardly Wait
Diploma-uitreiking op de middelbare school van Huntington Hills. Tijd voor pracht en praal, kwastjes en baretten, en tijd om eens goed na te denken over de toekomst. Maar dat laten de laatstejaars even allemaal achter zich om zich bezig te houden met wat echt belangrijk is: romantiek, wraak en rock-'n-roll. Ethan Embry, Charlie Korsmo, Lauren Ambrose, Peter Facinelli, Seth Green en Jennifer Love Hewitt spelen de rollen in een rauwe comedy over het ultieme tienerfeest, een unieke andere wereld waarin nerds opeens populair zijn, superatleten bespot worden en verliefdheden uitgroeien in grootse romances. Van koningin van het bal tot snolletje, van sporter tot verschoppeling, iedereen is aanwezig voor een door hormonen gedreven feest dat gericht is op grenzeloos plezier.