De Bruiloft Fix
Na een breuk komt de professionele overplanner Gwen erbij om de laatste hand te leggen aan de bruiloft van haar beste vriendin. Maar wanneer ze samenwerkt met getuige Josh, een vrijgevochten natuurgids, ontdekt ze dat het samenstellen van deze bruiloft misschien niet zo eenvoudig is als ze dacht.