Fort Apache, The Bronx
Een veteraanagent gaat de strijd aan met misdaad en corruptie in een van de ruigste buurten van New York. Paul Newman speelt de hoofdrol in dit straatdrama over moord, overvallen, drugs, prostitutie en ontevredenheid.