Go
Ronna wil wat bijverdienen. Simon wil naar LasVegas voor het weekend. Adam en Zack willen het kalm aan doen. Maar het wordt een nacht om nooit te vergeten voor het ongewone viertal, een dolle rit die zal duren tot het ochtendgloren.