Interiors
Interiors is een Amerikaans filmdrama uit 1978 van regisseur en scenarist Woody Allen. De film gaat over drie zusters die worstelen met de scheiding van hun ouders. De hoofdrollen worden vertolkt door onder anderen Diane Keaton, Mary Beth Hurt en Kristin Griffith.