Look Who's Talking Too
In deze dolkomische sequel van Look Who's Talking, is kleine Mikey in de zevende hemel nadat hij zijn moeder (Kirstie Alley) aan de vader van zijn dromen (John Travolta) gekoppeld heeft. Maar in plaats van pure vreugde, krijgt Mikey de verrassing van zijn leven-- een zusje. Bruce Willis keert terug als de stem van Mikey, en Roseanne Barr verzorgt de stem van de grappige baby Julie. Samen worden de babbelende peuters geconfronteerd met allerlei dilemma's, zoals zindelijk worden, het gekibbel van hun ouders en onvermijdelijke, maar hilarische rivaliteit tussen elkaar. Uiteindelijk komt het gezin er achter dat dubbel zoveel problemen dubbel zoveel lol betekent!