Misdirection
Sara en Jason plannen één laatste klus voordat ze hun criminele leven opgeven. David Blume, een advocaat, is hun doelwit en ze bereiden de klus met zorg voor. Maar wanneer David onverwacht thuiskomt en hun ontsnapping verhindert, beseffen ze al snel dat hij niet de gemakkelijke prooi is die ze dachten. In feite staat hij op het punt om hen de ware monsterlijke aard van zijn karakter te tonen.