One Mile: Chapter One
Ryan Philippe speelt een voormalig lid van de special forces die de band met zijn tienerdochter probeert te helen tijdens een autorit naar de universiteit. Als ze door een onverwachte omweg in het vizier komen van een geheime, verborgen gemeenschap wordt zijn dochter ontvoerd en verandert het reisje in een spannend gevecht om te overleven. Alleen en in de minderheid moet hij al zijn vaardigheden inzetten om ze op te sporen en uit te schakelen om zijn dochter thuis te krijgen.