Saw X
John Kramer (Tobin Bell) is terug. SAW X luidt een onbekend, maar ijzingwekkend hoofdstuk uit de serie in... Jigsaws meest persoonlijke spel ooit. Na de gebeurtenissen in SAW I reist John naar Mexico. Hij hoopt dat een experimentele procedure hem kankervrij zal maken. Wanneer hij ontdekt dat de hele organisatie één grote zwendel is, zint hij op wraak.