Scooby-Doo! and WWE: Curse of the Speed Demon
Het is vol gas vooruit wanneer Scooby-Doo, Shaggy en de groep gaan samenwerken met de supersterren uit de Amerikaanse worstelwereld in deze nieuwe, supersnelle film! Wanneer Scooby en Mystery Inc. een bezoek brengen aan een racewedstrijd, duurt het niet lang voordat er vreemde dingen gebeuren. Een mysterieuze spookracer, alleen bekend onder de naam Inferno, veroorzaakt chaos en is erop gebrand om de race te saboteren. Het is aan Scooby-Doo, Shaggy en hun nieuwe partner The Undertaker om de race te redden en het mysterie op te lossen. Samen met andere supersterren uit de worstelwereld, zoals Triple H, Paige en Shamus, is het tijd om je motor en je lachsalvo's te starten, want Scooby-Doo en de worstelaars racen achter doldwaze avonturen aan!