Sniper: Rogue Mission
Wanneer blijkt dat een corrupte FBI-agent bij een bende betrokken is die in seksslavinnen handelt, gaat sluipschutter en CIA-groentje Brandon Beckett (Chad Michael Collins) undercover, samen met zijn voormalige bondgenoten - de Binnenlandse Veiligheidsdienstagent Zero (Ryan Robbins van "Riverdale") en huurmoordenaar Lady Death (Sayaka Akimoto) - om de corrupte agent te ontmaskeren en de...