Space Cadet
De astronaute Celeste gaat voor de eerste keer op solomissie naar de ruimte. Hiermee laat ze haar robot, die haar gedurende haar hele jeugd gezelschap hield, achter op aarde. Deze stelt zichzelf de vraag hoe het nu verder moet. Thema's als rouw, verlies en liefde worden bijgevolg onder de loep genomen.