The Comebacks
De makers van Wedding Crashers zijn terug met Sports Movie, een hilarische parodie op sportfilms. Lambeau Fields is een nogal mislukte coach die er nooit in is geslaagd om een team te laten winnen. Eindelijk is hij weer in de race en hij stelt een nieuw American footballteam samen aan de Heartland State University. Gaat het hem dit keer eindelijk lukken om wél te winnen?