Regisseur Alex Gibney
Met een geweldige uitvinding die beloofde bloedonderzoek radicaal te veranderen, werd Elizabeth Holmes de jongste selfmade miljardair ter wereld, en gezien als de nieuwe Steve Jobs. Dan stort haar miljardenbedrijf als een kaartenhuis in.