The Mountain Within Me
Het leven van de professionele rugbyspeler Ed Jackson verandert voorgoed door een noodlottig en haast fataal rugletsel. THE MOUNTAIN WITHIN ME volgt Eds weg naar herstel als hij de mentale en fysieke hoogten van Snowdonia, de Alpen en de Himalaya bereikt, tot aan de levensveranderende uitdagingen dichter bij huis.