The Night
Op een eenzame winternacht kruisen de levens van Veronica en Sara elkaar in de verlaten straten van een kustplaats. Het zal hun levens voorgoed veranderen. In deze spannende en meeslepende, psychologische thriller worden ze achtervolgd door hun geheimen, leugens en angsten, wat leidt tot een schokkende ontknoping.