Treasure
De Amerikaanse muziekjournalist Ruth neemt haar vader Edek, een overlever van de Holocaust, mee op een vader-dochter-roadtrip naar zijn geboorteland Polen. Waar Ruth inzicht hoopt te krijgen in het verleden van hun familie, heeft de charmante levensgenieter Edek zijn eigen plannen.