Een kind, klein van stuk, opgegroeid op een Canadese legerbasis wordt een internationale lieveling in de popcultuur van de jaren 80, maar krijgt een onverwachte diagnose. Wat gebeurt er als een onverbeterlijke optimist tegenover een ongeneeslijke ziekte komt te staan?