Wine Masters: Alsace
Sinds 1626 en al 13 generaties lang heeft de familie Trimbach zich toegelegd op de productie van Elzas wijnen. In deze cinematografische documentaire delen de familieleden hun persoonlijke motivatie, familiegeschiedenis en verhalen over Riesling, Gewurztraminer en Pinot Gris. Pierre Trimbach staat bij alle belangrijke wijnjournalisten en Elzas wijnliefhebbers bekend als Meester Wijnmaker door het produceren van de langst houdbare witte wijn: Riesling. Tim Atkin: “De Elzas is onderschat en ondergewaardeerd.”