Wine Masters: Mosel
Wie Moezel zegt, zegt Riesling. Wijnen van deze nobele druivensoort die in de prachtige Moezelvallei in het zuidoosten van Duitsland worden verbouwd, kunnen vele tientallen jaren rijpen. Riesling bestrijkt het hele spectrum van witte wijn: van de honingzoete Trockenbeerenauslese tot de superdroge Grosses Gewächs en alles daartussenin.