Wine Masters: Baden
In Baden, de warmste regio in het zuidwesten van Duitsland, teelt de familie Heger al jaren Weissburgunder, Grauburgunder en Spätburgunder -de Duitse versies van Pinot Noir, Pinot Gris en Pinot Blanc- op de terrassen van de prachtige en majestueuze Kaiserstuhl.