90 Day Journey: Alan & Kirlyam
Kirlyam verlaat haar familie en vrienden in Brazilië en gaat naar Los Angeles om bij Alan, de liefde van haar leven, te zijn. Het paar moet omgaan met culturele verschillen, een taalbarrière en meer om het perfecte leven te creëren dat ze samen willen.