90 Day Journey: Elizabeth & Andrei
Elizabeth ontmoette Andrei, die uit Moldavië komt, tijdens een reis naar het buitenland, en ze willen graag samen een leven beginnen als man en vrouw. Maar eerst moeten ze vele obstakels overwinnen.
Elizabeth reist naar Ierland om zich bij haar Moldavische verloofde te voegen, maar haar vrienden maken zich zorgen.
Elizabeth en Andrei verwachten gezinsuitbreiding en Andrei komt voor zichzelf op wanneer de vader van Elizabeths een grens overgaat.
Andrei overweegt een nieuwe carrière, en Elizabeth spreekt een hartig woordje met hem over hun financiële situatie.