Loren en Alexei ontmoetten elkaar en werden verliefd terwijl ze Israël bezocht. Hij komt bij haar - en haar ouders - in Florida wonen terwijl ze proberen hun wervelende romance om te zetten in een lang, gelukkig leven samen.