A Gentleman in Moscow
Na de Russische Revolutie verliest graaf Alexander Rostov zijn aristocratische privileges en zit hij als balling in zijn eigen land gevangen, maar terwijl het Sovjetregime in tirannie vervalt, ontdekt hij de waarde van liefde, moed en gemeenschap.