A Teacher
Eric wordt betrapt op drinken onder de 18 en een nieuwe vriend zorgt dat hij op borgtocht vrijkomt. Claire neemt Eric mee op excursie naar een nabijgelegen universiteit.
Er ontstaan spanningen als Claire en Matt de mogelijkheden voor een zwangerschap verkennen. Claire begeleidt het schoolfeest en Eric toont zijn ware gevoelens.
Claire bepaalt de regels waar Eric zich aan moet houden als hun relatie een dramatische wending neemt.
Als Claires wereld uiteen begint te vallen, wordt een onzekere Eric onder druk gezet om intieme details over zijn relatie te onthullen.