Animanimals
De krokodil heeft alles voor een gezellige tv-avond: kussens, een krukje, zoutjes en een tv-gids. Maar dan verpesten de zoute sticks de pret.
De vuursalamander ziet een luipaard in de verte en denkt dat ze op elkaar lijken.