Aussie Gold Hunters: Mine SOS
The Gibsons
Paul Mackie en zijn team gaan naar Pilbara in het meedogenloze westen van Australië om een inheemse familie te helpen goud te delven om ze van een financiële ondergang te redden.
Paul Mackie en het team helpen goudzoekers Chris Moore en Vince Federici die al twee jaar geen goud hebben gevonden, waardoor er een einde dreigt te komen aan hun goudmijndroom.