Bak met Miljuschka
In haar nieuwe show neemt Miljuschka je mee op reis, dit keer door de wereld van het bakken. Ze maakt de heerlijkste gerechten en natuurlijk mag haar beroemde cheesecake niet ontbreken. In elke aflevering laat ze zien hoe je gemakkelijk verschillende creaties kunt maken van één soort deeg. Je hoeft geen meesterpatissier te zijn om te kunnen bakken en Miljuschka laat dit op haar eigen humoristische manier zien.
Vandaag begint Miljuschka met het maken van sloffendeeg en op basis daarvan maakt ze een overheerlijke klassieke aardbeienslof en een mini-crème brûlée op een slofbodem.
Vandaag maakt Miljuschka biscuit de savoie en daarvan maakt ze lange vingers met chocoladedip en een Charlotte Russe met frambozen.
Bakken kan ook glutenvrij, dus maakt Miljuschka glutenvrij deeg. Eerst maakt ze een tartelette met lemon curd en eiwitschuim en daarna een cheesecake met passievrucht.
Vandaag maakt Miljuschka bros biscuitdeeg als basisdeeg. Eerst bakt ze een hartig koekje met kaas en bieslook en daarna bakt ze een key lime pie met koekbodem.