Berlin Station
Daniel Miller moet als nieuweling undercover op het CIA-kantoor in Berlijn. Hij heeft de opdracht om de bron te vinden die naar klokkenluider Thomas Shaw heeft gelekt. Hij komt in een harde wereld van bedrog en morele compromissen terecht.
Frost, Robert en Valerie volgen de verdachte activiteiten van een terrorist die zijn leven zou hebben gebeterd.
Hector zoekt een lek waardoor Daniel in diskrediet wordt gebracht; Frost heeft huwelijksproblemen.