Black Monday
Een scriptschrijver uit Hollywood schaduwt Mo op kantoor. Keith haalt een grap uit bij Blair.
Mo probeert een band met zijn vader Blair op te bouwen en Dawn en Spencer gaan bij Dawns ouders eten.
Mo en Dawn proberen geld op te halen voor de Jammer Group. Blair moet in het weekend overwerken.