Boat Story
Als Janet en Samuel, die krap bij kas zitten, een lading cocaïne op een gestrand schip vinden, kunnen ze hun geluk niet op. Maar ze raken al snel in de problemen met de politie, gemaskerde huurmoordenaars en goedgeklede gangsters.
Samuel neemt Janet mee naar de gevangenis naar een oude klant. Hij hoopt dat die hem kan helpen de drugs te verkopen.
Janet en Samuel nemen een gevaarlijke stap en verkopen de druks aan Vinnie, de plaatselijke drugsdealer.
Janet en Samuel stevenen af op hun laatste confrontatie met The Tailor en dit heeft onverwachte gevolgen.